Сауалнама Бұл сауалнама анонимді болып табылады және «Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры» АҚ (бұдан әрі – БЖЗҚ) қызметтерін тұтынушылардан кері байланыс алу үшін дайындалды. 1. БЖЗҚ-дан қызмет/кеңес алудың қай әдісі Сізге ыңғайлы?* БЖЗҚ-ның қызмет көрсету кеңселерінде алу арқылы; Телефон нөміріне қоңырау шалу арқылы (байланыс орталығы); БЖЗҚ ресми сайты/мобильді қосымшасы арқылы; әлеуметтік желілер және/немесе мессенджерлер арқылы. 2. БЖЗҚ қызмет көрсету кеңселерінде көрсетілетін қызметтердің сапасын қалай бағалайсыз?* Өте жақсы; Жақсы; Қанағаттанарлық; Нашар; БЖЗҚ қызмет көрсету кеңселерінде ешқашан болған емеспін. 3. Сіздің БЖЗҚ қызмет көрсету кеңселерінде көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (қызметтер, персонал, сервис, бөлімшені жарақтандыру ж т.б.)* 4. БЖЗҚ Байланыс орталығының операторлары ұсынатын қызмет сапасын қалай бағалайсыз?* Өте жақсы; Жақсы; Қанағаттанарлық; Нашар; БЖЗҚ байланыс орталығының қызметтерін ешқашан пайдаланған емеспін. 5. Сіздің БЖЗҚ байланыс орталығының ұсынатын қызметтерінің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз* 6. Сіз еnpf.kz сайтын қалай бағалайсыз?* Өте жақсы; Жақсы; Қанағаттанарлық; Нашар. 7. Сіздің enpf.kz сайтының сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (сыртқы безендірілуі, сайт бойынша навигация, ұсынылған электрондық сервистер ж т.б.)* 8. Сіз әлеуметтік желілерде БЖЗҚ парақшаларын жүргізу сапасын қалай бағалайсыз?* Өте жақсы; Жақсы; Қанағаттанарлық; Нашар; Әлеуметтік желілерде БЖЗҚ парақшаларына ешқашан кірген емеспін. 9. Сіздің әлеуметтік желілердегі БЖЗҚ парақшаларында ұсынылатын контенттің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (сыртқы безендірілуі, посттардың жаңартылу жиілігі, посттардың мазмұны, пікірлер мен жеке хабарламаларда БЖЗҚ-дан кері байланыс ж т.б.)* 10. Сіз (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook және VK) мессенджерлер арқылы БЖЗҚ операторлары ұсынатын қызмет көрсету сапасын қалай бағалайсыз?* Өте жақсы; Жақсы; Қанағаттанарлық; Нашар; Мессенджерлер арқылы БЖЗҚ-ға ешқашан жүгінген емеспін. 11. Сіздің мессенджерлер (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook және VK) арқылы БЖЗҚ ұсынатын қызметтердің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (өзіне-өзі қызмет көрсету мәзірі, кеңес сапасы ж т.б.)*