Сауалнама

Бұл сауалнама анонимді болып табылады және «Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры» АҚ (бұдан әрі – БЖЗҚ) қызметтерін тұтынушылардан кері байланыс алу үшін дайындалды.
  1. 1. БЖЗҚ-дан қызмет/кеңес алудың қай әдісі Сізге ыңғайлы?*

  2. 2. БЖЗҚ қызмет көрсету кеңселерінде көрсетілетін қызметтердің сапасын қалай бағалайсыз?*

  3. 3. Сіздің БЖЗҚ қызмет көрсету кеңселерінде көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (қызметтер, персонал, сервис, бөлімшені жарақтандыру ж т.б.)*

  4. 4. БЖЗҚ Байланыс орталығының операторлары ұсынатын қызмет сапасын қалай бағалайсыз?*

  5. 5. Сіздің БЖЗҚ байланыс орталығының ұсынатын қызметтерінің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз*

  6. 6. Сіз еnpf.kz сайтын қалай бағалайсыз?*

  7. 7. Сіздің enpf.kz сайтының сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (сыртқы безендірілуі, сайт бойынша навигация, ұсынылған электрондық сервистер ж т.б.)*

  8. 8. Сіз әлеуметтік желілерде БЖЗҚ парақшаларын жүргізу сапасын қалай бағалайсыз?*

  9. 9. Сіздің әлеуметтік желілердегі БЖЗҚ парақшаларында ұсынылатын контенттің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (сыртқы безендірілуі, посттардың жаңартылу жиілігі, посттардың мазмұны, пікірлер мен жеке хабарламаларда БЖЗҚ-дан кері байланыс ж т.б.)*

  10. 10. Сіз (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook және VK) мессенджерлер арқылы БЖЗҚ операторлары ұсынатын қызмет көрсету сапасын қалай бағалайсыз?*

  11. 11. Сіздің мессенджерлер (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook және VK) арқылы БЖЗҚ ұсынатын қызметтердің сапасын жақсартуға ықпалын тигізетін тілектеріңіз (өзіне-өзі қызмет көрсету мәзірі, кеңес сапасы ж т.б.)*