Филиалды таңдаңыз:
27.10.2016
БЖЗҚ әрбір салымшының қамын ойлап, көрсетілетін қызметтердің сапасын жақсартуға және ақпарат берудің қосымша ыңғайлы жолдарын жасауға күш салуда. БЖЗҚ-ның салымшылармен қарым-қатынас орнату тәсілдерінің бірі – салымшыларға (алушыларға) барып қызмет көрсететін «Мобильдік кеңсе». Жобаның негізгі мақсаты – халықтың әлеуметтік жағынан осал топтарын қолдау, мүгедек адамдарға ақпараттық-кеңес бере отырып, көмек көрсету, сондай-ақ салымшыларға (алушыларға) зейнетақы қызметтерін БЖЗҚ кеңселерінен тыс жерлерде де барынша сапалы көрсету. Басқа сөзбен айтқанда, қандай да бір себептермен, әсіресе денсаулығына байланысты БЖЗҚ кеңсесіне келе алмайтын адамдарға Қор мамандары өздері барып қызмет көрсетеді.
«Мобильдік кеңсе» аясында барлық өңірде БЖЗҚ-ның өздері барып қызмет көрсететін мамандарының командалары құрылды. БЖЗҚ қызметкерлері салымшымен (алушымен) келісе отырып, оған ыңғайлы уақыт пен кеңес беретін орынды белгілейді, мүмкіндігі шектеулі адамдарға Қордың деректер базасына енгізіп, тиісті қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар топтамасын жинауға және оларды Қорға жеткізуге көмектеседі.
2016 жылғы қаңтардан қазан айына дейінгі аралықта Қор қызметкерлері төлемдер алуға құқылы, бірақ Қорға келіп өтініш жасамаған І және ІІ топтағы мүгедек (мүгедектігі мерзімсіз белгіленген) 13 192 алушымен байланысқа шықты. Бұл тізімнің ішінен төлемдерді 10 788 адам алып үлгерді. Бұған қоса, зейнетақымен қамсыздандыру туралы шарттардағы салымшылар деректемелерін өзгерту, шарттардың телнұсқаларын беру, хабарлау тәсілін өзгерту секілді қосымша қызметтер де көрсетілді. Жасалған операциялардың жалпы саны 38 374-ке жетті.
Статистика бойынша БЖЗҚ мамандарының мүмкіндігі жоқ адамдарға барып қызмет көрсетуі өңірлерге бөліп қарастырған кезде былай көрінеді.